Pages

Friday, April 20, 2012

HiPP Babysanft, Oliwka pielęgnacyjna

Oliwki Hipp nie trzeba nikomu przedstawiac, od dluzszego czasu mialam ochote jej wyprobowac szczegolnie po tak wielu dobrych recenzjach i pochwalach od znanych youtubowiczek, niestety jako ze nie mieszkam w Polsce, dostep do rodzimych perelek jest czasami utrudniony, do czasu gdy polski sklep zaopatrzyl bobaski i mnie w to cudo.:)

Sklad: Helianthus Annuus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopherol, Parfum.

Moje odczucia: Jestem posiadaczka suchej skory szczegolnie nogi i ramiona, Oliwka naniesiona na mokra skore przepieknie sie rozprowadza i dosc szybko wchlania, zapach jest przyjemny i delikatny, nastepnego dnia skora jest wciaz przyjemna w dotyku, przy czym nie zauwazylam sladow oliwki na pizamie i poscieli co byloby niedopuszczalne. Pozostanie ze mna na dluzszy okres czasu( szczegolnie w chwilach, gdy jestem bardziej leniwa i chce sobie odpuscic maselka i bawienie sie w smarowywanie produktu) i dolaczy do mojego grona mazidel, generalnie warta sprobowania za niewielkie pieniazki

                                                                   Buziaki A.

No comments:

Post a Comment